onsdag den 28. december 2011

Billeder

I dag har jeg været i skoven, med mor og lillesøster. vi allierede os med nogle sandwich, og så fik jeg brugt min drikkedunk "Bottle"- Anmeldelse af den følger senere;)
Her kommer lige et slam billeder...
Jeg har leget lidt med det gratis program Photoscape, og jeg synes det er helt ok. Både fordi det har de værktøjer som jeg skal bruge, og som jeg kan finde u daf at bruge:-) Fx. Den smarte "plet-fjerner" Jeg prøvede at fjerne rande under øjnene med den, og det virkede ret godt!


Mig, der er knap sig redigeret, og knap så fotogen. Jeg sidder i vores hobby, som altid er rodet. Kig lige min seje sweater! Den er købt i topshops retro afdeling  i göteborg, hvor jeg også købte et par røde sko. Jeg har arbejdet længe på skoene, og nu kan jeg endelig passe dem! :-)
Ellers er jeg gået i gang med et halv-hemmeligt projekt, hvor mig og min venninde skal lave desserter til hinanden, og jeg har bla. kastet mig ud i noget selvopfundet appelsin-sirrup.. Det smager faktisk ret godt! Hele opskrifts-molsjavsen følger, når jeg engang er færdig!

Her følger billeder fra skovturen. Det er begrænset, hvor fotogen en skov i december uden sne, er, men jeg synes det blev ok! Regner med også lige at lave et indlæg om mit værelse, for det bliver nok lidt meget, med så mange billeder i eet, ellers!














Nu synes jeg i skal nyde billederne, for det har taget mig 1,5 time at oploade dem...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar