fredag den 16. december 2011

De allerførste ord.

Hej Alle! Eller hvor mange alle er, er nok begrænset lige nu. Men på et tidspunkt kan det jo være at en (uheldig?) person snubler over min blog.. Så må man jo ta' det som det kommer.
MIN BLOG bliver nok lidt en blanding af alt, hvad jeg lige synes.
Jeg har altid syntes at det var så irreterende med de blogs, hvor alle tingene var så dyre, og kun kan købes i downtown København, så jeg kan love jer to ting, det er jylland, og det er billigt!
Nu tænker i nok; Amalie's Verden, det lyder måske ikke så lovende. Men det må være noget med, at folks førstehåndsindtryk af mig, altid er, at jeg er lidt blondine. (wonder why..) Det er jeg også, ligesåmeget som at min næse er blød. Det er den. når. Men god fornøjelse med at læse disse sidste ord, af de første som jeg har skrevet (her..) ;-)
Mange Lange hilsner, Amalie.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar