mandag den 26. december 2011

Lots of Movies!

Havde lige en krise i dag, da jeg troede at to spejderture jeg skulle på, lå samtidigt. Men det gjorde de ikke. det er sådan noget jeg tit gør... Nå.
Jeg fik fire fede film til jul;
Yes...



Så det' herlig.
Ellers har jeg bla. fået en guitarforstærker. Ikke fordi jeg har en hel masse forstand på sådan noget, og ikke fordi jeg er særlig god til at spille, men det er da meget sjovt.. Og så ser det jo mega fedt ud, at ha' den stående på værelset, som min kusine sagde, som også har en blog.
Min lillesøster har fået et bordfodbold spil, og det er jo bare sjovt. Gnæg.
Nå.. men anmeldelser af filmene følger (nok)... have a happy holiday!

2 kommentarer:

  1. Hvor er du heldig! Du må have haft en rigtig dejlig jul! :D Nu er du jo også velsignet med en superskøn familie, så hvordan kan andet være muligt? ;)

    SvarSlet
  2. Det kan det heller ikke:-)
    Og sikke en skønno jul;) Skal vi på udsalg?

    SvarSlet