lørdag den 31. december 2011

Nytår!

I anledningen af det nye år, har jeg et par nytårsfortsætter.. De lyder:
1ALTID ha' rene og lækre hænder og fødder (spejderture er undtaget)
2 Drikke nok vand...
3. Få en masse gode oplevelser
4. hjælpe en gammel dame over vejen...
5. Være endnu mere sammen med dem jeg godt ka' li!
6. Gå  i teatret, som om det ikke er noget særligt.
7. løbe en tur, som om det ikke er noget særligt.
8. Se endnu mere Greys hvide verden
9. Tvinge min mor til at få et nyt profilbillede på face.
10. Vinde noget i basket.

 Her er lige et par billeder af hvad jeg bærer, nytårsaften...


Negle på venstre hånd, som jeg er lidt stolt af;)  Højre hånd måtte nøjes med, at blive glimret...



Here it is! kjole far H & M, til 199, "blazer jakke ting" Fra genbrug i hjørring til en halvtredser, også videre...


Massevis af armbånd som jeg fik af min søjde kusine, Tara. Hun har selv været kreativ:)


Close-up


Seje Øreringe, som jeg fik i julegave af min søde lillesøster




The world through af toiletpaper roll..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar