søndag den 15. januar 2012

Nostalgi-tyggegummi





Her i dag købte jeg mig dette tyggegummi. Der var kommet to nye varianter; Den med æblet, og Cola. Jeg må ærligt sige, at jeg blev lidt skuffet. Minderne skal der ikke pilles ved, og minderne siger, at der kun var mint, tuttifrutti-sød, og lakrids. De siger også, at jeg kun kunne lide lakrids og tuttifrutti-sød, og at mint var for de seje.  Jeg har ikke lige kunnet nænne at åbne dem, så de her stjerner er baseret på min fornemmelse.
Sour apple: lækker, syrlig smag. *****
Mint:åndefrisker, men gaaab-agtig-anstrengende smag... *****
Funny: Meget sød smag, men helt ok, når der ikke er andet. *****
Cola:Smager, cola-agtigt og pænt underligt, men acceptabelt. *****
Lakrids:Så godt som det kan blive. Smagen varer lang tid. *****

Ingen kommentarer:

Send en kommentar