lørdag den 25. februar 2012

København i billeder

Der er en masse, så det bliver en "læs mere:-)"



COLA






Sol i "diamanten"

Sådan nogle seje tallerkner har vi ikke i Nørresundby

Meget fredelig demonstration foran Chrstiansborg. Der står "fred" på flagene.




Is med brosten

Træer på assistenskirkegården



Bogreol på cafe Laundromat


Kryptonit-ringen

Fang en genbrugsidé = god idé

Dame manqqiuyenen hoved med flot rødt skæg.

Et eller andet på nationalmuséet
Ego-collage
Tilføj billedtekst


Et hul i et skilt alligevel

Mad fra KBH Bemærk nederste billede til venstre. Her ser vi en "baklava" ser er en meget lækker jugoslavisk kage. Eller som min mor siger.. "Den smager af køkkenrulle dyppet i sirup" men jeg siger noget andet.

2 kommentarer:

  1. Hej Amalie!
    Super hyggelig blog du har, endelig fandt jeg den. (Fed ring!!)

    Er nu fast læser, håber også at du måske vil kigge forbi min blog (-;
    //Laura Lander

    laura-lander.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Ttaak Laura! Jeg vil i hvertfald gerne kigge din:-)

    SvarSlet