fredag den 24. februar 2012

Nyt fra KBH

Her: Andre fotos kommer snarest

Den opmærksomme iagttager vil lade øjnene hvile på vores abnormt slidte gulv.
Her fø´lger beskrivelse af indkøb;
Tshirt fra Zara; Den var flot og mint, o lidt oversize, og med ærmer som kan dække arme.
Jeg kan godt li' de der trekantshalløj, det ser lidt etnisk ud.
Pandebånd fra Røde kors; Det er da altid rart.
Nederdel fra Second Way; den var billig, og så synes jeg det er sejt, med de meget store lommer. Jeg regner med at cutte den af til knæene.
Plakat; Ja man kan ikke se den, men den er sej, og det er et hoved med hjerne. Billed følger.
Postkort; Jeg har gang i et projekt på mit værelse, hvor jeg klister alle mulige gamle og nye postkort op omkring min vindueskarm.
Bånd og gejl; Gejl vil sige perlehalløjet. Det orange er en bekymringsdukke. Den hedder "tiny worries" fordi mine bekymringer altid er lidt små. De virker ved, at man fortæller dukken sin bekymring og lægger den under sin hovedpude om natten. Næste morgen er bekymringerne væk!
Båndet og perlerne vil jeg lave armbånd af.
Ring; Jeg betalte kun 50kr for shorts plus ring, så de var dejligt. mig og min kusine kalder den "kryptonit-ringen" supermand, kom bare an!
Shorts: Oprindeligt 40kr, derefter 0. Dejligt. De er højtaljede, og nok mest til sommer. Men det er jo osse snart!
Ansigtshalløj; Fra Bodyshop. Den hedder "seaweed cleansing gel" og noget med exfoliater. Jeg havde et gavekort på 60 kr, og manglede en skrub. Den er ret god, og virker effektiv, og lidt grov på huden.
Digitalur; Jeg manglede virkelig et nyt ur, eller viljen til at gå ned oog få det gamle lavet. Det blev det første. Jeg synes det er sejt, og meget retroagtigt på den goooode måde.
Armbånd; Man kan ikke se det, men der er små bitte køer-eller-hvad-det-nu-er-for-nogle-dyr-på.
Sneakers; Sidst men ikke mindst mit hjertebarn, mine nye sneakers som jeg elsker elsker elsker!
Jeg fandt dem sidste dag på Elmegade, Nørrebro i en lille kælderbutik. Her var en rar gut, der lignede lidt en bjørn. I de andre butikker jeg var i, havde de ingenting, eller kun i små str. I sær én ser jeg tilbage på, med rædsel. Jeg kom derop, med hele familien på slæb, hvor der sidder fire unge mænd, med huer på, og ser seje ud (troede de) og jeg stod og så ikke særlig sej ud. Årgh hvor jeg hader sådan noget!
800 kr føltes som mange penge, men jeg synes de var det værd!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar