mandag den 27. februar 2012

Tanketorsk

 Billede fra www.humoristerne.dk
Wikipedia siger: "En tanketorsk er når du ikke rigtig tænker dig om og derfor gør noget som både andre og du selv synes er dumt.
Et eksempel på dette kan være at du kommer benzin på din dieselbil. Dette er i øvrigt det eneste eksempel hvor ordet tanketorsk også beskriver selve personen."
Nu er jeg ikke wikipedia, og bliver det nok heller aldrig. Derfor har jeg defineret tanketorsk som nogle tanker, og en torsk. Det får i så her.
Tanketorskerne der kommer her, bliver vist et meget blandet indlæg med en masse tanker, og én torsk.

Først må jeg lige fortælle hvor højt det her indlæg er prioriteret i forhold til planlægning af patruljemøde. Meget højt.
Nårh; i dags tanke er mere et tip, til at man evt kunne gøre verden liiidt bedre.
Det er således at je´g har bemærket, at man i solcenteret på torvet her i Nørresundby kan få sig et gratis blad, der hedder Eurostyle. Bladet er ikke mega fantastisk, og består mest af annoncer og reklamer, for en masse sølv og guldklatter der går under betegnelsen smykker.
Men i hvertfald, har jeg den senete tid, snuppet sådan én når jeg gik forbi. Jeg er blevet ret god til  det. Det der sker, er at man åbner døren, suser ind, og skynder sig ud igen med byttet. Undgå at kig nogen i øjnene.
Nå, men idéen med dette var udover et gratis blad, og man kunne sabortere sol-center-industrien. Hvis man nu tog alle de her kære sol-centerbrugeres blade, ville nde måske tænke; hey, det er simpelthen ikke særlig fedt at gå i sol, når jeg ikke kan læse eurostyle! og holde op. Tænk hvor mange der slipper for sygdomme. og vi andre slipper for at gå rundt og være misundelige på sol-center-brune-folk. Det er win-win, altså.
Dermed ikke sagt med dette indlæg at jeg har noget i mod dem der går i sol, men hvis DU sidder bagved skærmen, og tænker; det her er et problem der skal løses har du fremgangsmåden her:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar