lørdag den 10. marts 2012

Aften-Diy og anbefaling x2

Her i går og i dag har jeg rendt lidt rundt. Igår var jeg ovre i Aalborg med min veninde Sofie. Vi snusede rundt, og tog i biografen. Vi så "The Artist". Det er en stumfilm, og det var en meget sær oplevelse. Det var på én gang god, og så osse bare sådan gammel, og langtrukken. Men der var nogle fine og overraskende scener i den, som er værd at se. Den er værd at se. Men hvis du ser den kl 5 i Metropol skal du være beredt på at dele oplevelsen med en masse gamle mennesker. I dag har jeg igen været i Aalborg, og der så mig + mor diverse fotoudstillinger på nordkraft, gratis og dejligt. Nå men til sagen. Jeg har lavet dette armbånd her idag, sammen med et andet projekt der er "tys tys"...
Here goes:

Min hudfarve ser overhovedet ikke sådan der ud i virkeligheden (think pink)

1. Grim similihalskæde/ kæde (må gerne være pæn.) Kan tit findes i genbrug eller lillesøsters skuffe. 2. Tænger. Gode at ha, til at bide kæden over med. 3. lædersnøre 4. broderigarn til vikling. Alm garn kan sikkert osse bruges:-) evt lille perle, som ikke er på billedet...
Sådan gør du: Fold lædersnøren dobeblt, så den når rundt om din arm, og der er lidt ekstra til at binde en knude med. Mål så similikæden lige akkurat næsten kan nå rundt om din arm. Bind kæden fast med garnet  på lædersnøren, så der er "hul" til knuden. Se billede 3. Sno garnet mens du vikler det rundt oom lædersnøre og kæde. Med vikl rundt om, menes der, imellem stenene. Når der ikke er mere kæde at vikle, bindes der knude, med garnet. Derefter bindes der knude (med lædersnøre) så du får en "lås" Til sidst kan der evt suppleres med elegant og superpassende perle et valgfrit sted:-)
Nu skete der det,´at jeg lige må anbefale min kære ikea-lampe her. Den er solcelle, og mega smart. Man kan stille den overalt pga den smarte ikke-eksisterende ledning! Ho! jeg tror den kostede 179kr. Lyset er lidt underligt i kanten, men den lyser godt, og dejligt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar