torsdag den 22. marts 2012

En tegneudfordring

Mig om min veninde Emilia er begyndt at give hinanden "Ugens tegneudfordring." Vi skal finde på et tema, eller noget der skal indgå på en tegning, og skal efter en uge, vise dem til hinanden. Det er meget hyggeligt. Før i tiden gík vi til billedkunst sammen, og det kan man godt savne lidt nu. Det kan være ret svært liige at finde ud af hvad man skal tegne. Så det gør vi, og det er jo fint. Sidste, (eller forrige. Vi er langsomme) uges udfordring, var for mig, at tegne noget med en sko, og tre stribede ting. På Emilias tegning skulle fisk, og sten indgå. Her er hvad jeg lavede; Det skulle gerne forestille en sko, under noget vand. Min far troede det var moses. "Er det ikke sådan et barn i en vugge?" Nej ved du nu hvad..
Jeg blev lidt vred på papiret, (i kan nok godt se hvor) og tænke, at det kunne da bare ligne et hul. Men det kan det altså ikkke.
Emilias tegning skulle gerne snart dukke op på hendes blog

Ingen kommentarer:

Send en kommentar