mandag den 26. marts 2012

Liste

Jeg undrer mig over at..
  • Philadelphia (flødeosten) har lavet en variant med Marabouchokolade...
  • Soya til forveksling ligner Cola.
  • der lå et dødt dyr på mit skrivebord.
  • Ens ben ikke ser mere normale ud oppefra. Det er jo den vinkel man skal se dem fra hele livet.
  • Det var et stort dødt, klamt dyr i to stykker.
  • Alle serier på Nickelodeon handler om en lav lille dreng med brunt hår.
  • Min matematiklærer er så interreseret i at vide, hvor lange diagonalerne på et fladskærmstv er.
  • Jeg ikke før har opdaget Joseph Gordon Levitt.
  • Min onkel har været oppe at slås med et juletræ.
  • Nogle mennesker ikke kan lide advokado.
  • Man aldrig har lyst til at spise spaghetti med kødsovs. Men når det så kommer på bordet spiser man (jeg..) tre portioner.
  • Ananas smager godt med Spaghetti.
  • jeg har to ens strømper på.
  • Zymelin-damen lyder så meget som Darth Vader. Det må da umuligt kunne give kunder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar