søndag den 29. april 2012

Noget wellness hvis du vil

I går prøvede jeg noget ansigts-noget jeg har læst, man kunne gøre i et blad. Det var lækkert, og man fik uuuhm-blød hud bagefter.
Du skal bruge:
Et håndklæde stort nok til at dække dit hoved

En balje med 1-2 liter te. Altså, kog noget vand, hæld det i baljen og smid et par teposer og evt noget løs te derned. Jeg brugte grøn te, fordi jeg har hørt, at det renser godt. Eller er kamillete et godt bud!

Noget skrubbe-creme til bagefter, så virker det bedst!
Det du gør; Bøj hovedet ned over baljen med te, og læg håndlædet over nakke og hovede, så dit hoved er helt dækket til, og dampen bliver inde under håndklædet. Nyd det, i ca ti minutter.
Skyl derfter dit ansigt i koldt vand, og skrub. Skyl igen i koldt vand. Nyd dit evt grise-kogt-farvede ansigt (som mit)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar