onsdag den 25. april 2012

Zzandwich

Min seneste stolthed. Mig + veninder har en ordning, hvor vi laver madpakker til hinanden Mandag, Tirsadg og Onsdag. Søndag aften fik jeg lidt travlt da det gik op for mig. Men det blev til de her. Jeg kalder den zzandwicher. ( flovt... ) spørg mig ikke hvorfor. Men jeg synes altså det er dødsmart, at man ikke får fedte-fingre af, at fumle med pizzaerne. Det er en slags easy-calzone, om man vil. Hvis i vil er vejledning her; Du skal bruge:
Afhængig af, hvor mange zzandwicher (fedt navn, hvar?.....) du vil lave, skal du vælge et tilsvarende antal pitabrød. 1stk pr person. Del pita'erne på midten, som på billedet. Påfør sauce.

Tilføj det topping, du ønsker. Jeg brugte pepperoni og champignong på den ene, og skinke + ost på den anden, og der var ikke rigtig plads til mere.

Sæt halverne ind i ovnen, i ca. 5-10 minutter, til osten er smeltet, men ikke gylden. Tag pladen og smæk de halve sammen, så det passer med én halv af hver slags pizza. Giv de sammenlagte pizza'er lidt mere, til du synes det rækker. Spis.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar