søndag den 24. juni 2012

Undre-liste #i delvist fiske edition


  • At man lader øjnene sidde, på de fisk man skal spise. Så kan de se døden i øjenene igen ( Hurra for underlige ordkløverier)
  • Forskellen på en Café, man spiser på om aftenen, og en resturant.
  • At "gangene" mellem hylderne i fætter BR er så smalle, da det oftest er (høj)gravide kvinder, gerne med småbørn på armen der står der. Det kan godt give ret mange lad-mig-komme-forbi problemer
  • at "TV-stemmerne" (altså dem, der præsenterer programmerne) er virkelige personer
  •  Hvor meget man kan nå at ikke-lave på en søndag
  •  Pink blomster
  • Hvad man gjorde før tape
  • Hvis man kan besnakke kan man så betale (på den ikke-penge-agtige måde)?
  • Natgeo Wild  - til drengerøve der ikke længere er drenge. Eller, fisk er åbenbart det fedeste
  • At fisk i høj grad har præget dagen i dag. Jeg nævner i flæng; regnvejr, helleflynder på vikingemarked, ørrede-spise på resturant og fiske-tv-program
  • At man egentlig ikke betragter fisk som dyr. ( eller, det gør jeg egentlig ikke)
  • Blinker fisk?
  • Jeg har aldrig fisket
  • Det undrer mig egentlig ikke
  • At fisk kan hoppe op, og spidde dig.
  • Muræner (sig gisp!)
  • Jeg har aldrig hørt nogen sige gisp (udover Mickey Mouse, man skulle egentlig tro, at det osse var noget fedtmule gjorde, men han siger mest "gosh"
  • Der er ikke nogen fiske-personer i Andeby
  • Slut.

    3 kommentarer:

    1. Løvernes Konge-dialog blev forvringet i mit hoved, da jeg læste din kommentar om muræner (gisp!)

      Hyæne1:"Muræner"
      Hyæne2:"Brrrhhh"
      Hyæne1:"Muræner"
      Hyæne2:"Brrrrhhh"
      Hyæne1:"Mu-"
      Scar: "STOP!!"

      --- Spørg mig ikke hvorfor :P

      ELSKER DINE UNDRELISTER! <3 Bliv ved med at skrive dem :)

      SvarSlet