torsdag den 5. juli 2012

Ferie og rejsefilm

Efter lang ( laaaaang lang lang lang laaofeang) tids besvær er det endelig lykkedes mig, (og min far) at få gemt mig og Emilias seneste videoprojekt. Desværre hader jeg Windows movie maker, og hadet er gengældt, derfor har programmet belønnnet mig med pixeleringer, balckouts og voldsomt meget besvær. Øv - program. Jeg var nødt til at gemme filmen i små dele, flere gange. Jeg tror næsten jeg har brugt mere tid på at gemme filmen (som film, altså ikke projekt) end jeg har brugt på at redigere den... Nå. Den er her, og når  mig, + far ( i øvrigt tusind mange tak til ham for hjælp!) har hittet ud af noget, kan det være filmen ikke opfører sig så underligt.  Indtil videre er version 1.0 her. Den er ok, selvom dele mangler! Nu skal i jo ikke lade jer totalt afskrække af hvad jeg har skrevet om den.
Med denne film siger jeg så osse god ferie, da jeg meget snart drager til Portugal:) God ferie!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar