tirsdag den 31. juli 2012

Jo, det er blandet

I dag var en dag, hvor man bare ville sige man ikke havde lavet noget som helst, selvom man havde.
Jeg har været snotforkølet hele igår og i dag, men alligevel cyklede mor, Sofie og jeg en tur. Der var sådan noget workshop i Nordkraft med noget male-halløj, så der slog vi os ned. Kedelhallen i Nordkraft er blevet omdannet til en stor sandkasse/strand med  stole og legetøj og hele molesjavsen.
Tilmed var der ældre damer der lavede de der billeder, men én farve nuance og en masse struktur i billedet og så én kontrastfarve sådan et  hej-jeg-er-63-billede der slet ikke forestiller noget. Jeg blev ret vred på et tidspunkt fordi jeg overhovedet ikke syntes jeg kunne finde ud af det med lærreder og pæne billeder, og fordi workshops-damen hele tiden sagde at der var "god dybde i græsset" når det jo slet ikke lignede græs eller noget som helst. Ærlig talt synes jeg det er noget træls noget at damen roser mine græs-dybder lige så højt som en fem-årigs - malingspletter. Så er det svært at finde ud af om græsset overhovedet har potientale. Når, men i hvertfalkd var det ret pinligt at sidde der, og blive sur på ens mor, når man glemte at der var andre mennesker til stede, og at man ikke var en af de 5-årige mennesker i sandkassen. Til sidst blev vi dog færdige.

Og jeg fandt ét billede fra lejren, af nogle balloner der fløj rundt, for det kan man jo ikke se på billedet

På vores cykeltur drak vi Portugisisk fanta med passionsfrugtsmag, som altså ikke smagte godt

workshops-billedet. hvor jeg har snydt lidt meget og klistert et postkort på, slask i  midten


Efterårs-stemning


Ingen kommentarer:

Send en kommentar