torsdag den 28. februar 2013

Larmende morgener

Nu skete det igen, at der gik alt for lang tid inden et indlæg blev udgivet... Det er noget øv. Jeg har haft ret meget at se til, i denne uge, men føler at det går fremad! Først i morgen får vi karakterer for vores OSO-projekt vi lavede for tre uger siden, og hele weekenden skal jeg øve dans til noget opvisning. "Suk" kan man vidst godt sige.
Med larmende morgener hentyder jeg til vores til tider brutale vækning her på skolen. Pedellen sætter en "morgensang" på, som eleverne kan ønske, og nogen gange er det bare noget lort. Det var det ikke i dag, og tilmed stod der et træ lige udenfor vinduet og var noget så pænt.





2 kommentarer:

  1. Tusind tak for din søde kommentar!
    Jeg er helt vild med dine dråbebilleder! De er virkelig smukke. Jeg kan se, at du går på efterskole - det gjorde jeg også sidste år! Hvilken en går du på? :)

    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Igen tak! Jeg går på Ranum efterskole i vestjylland :) Hvor gik du?
      Kram!

      Slet