mandag den 11. februar 2013

Nye sager, OSO og fastelavn

Her på det sidste har jeg lavet OSO, (en opgave i 10.klasse om studie og job i fremtiden) og laver det faktisk stadigvæk. Det er lidt noget skidtebras, som jeg ikke gider. Heldigvis skal jeg en masse gode ting i denne uge, som at høre et band (Rufus Spencer, anyone?) som kommer og spiller på skolen, så det bliver spannend. Så skal der være fastelavn onsdag og jeg skal være karamel (Big Ben, så er det sagt) hvilket jeg osse var sidste år. Det var bare dejlig nemt. På fredag er der elevfest og SÅ er der ferie. Så går det går nok alt sammen. Undtagen OSO. Men ja, jeg er meget glad og det er meget godt det hele. Så overskudsagtig som jeg er, har jeg faktisk taget billeder af de sidste nye køb!
Shoes, der poser med påskeliljer



Prøver på bedste-anstrengende vis at vise min cardigan


og igeeen

Skjorte fra det gyldne dådyyyyyr
 

2 kommentarer:

  1. Genbrug er godt!!!
    Det lyder vildt overskudsagtigt det hele med både køb og billeder af køb, men knapt så overskudsskabende det der OSO - godt jeg slipper! :)
    Vi ses i den tiltrængte og nært forestående vinterferie!

    SvarSlet
    Svar
    1. Du er heldig!, Det bliver noget så godt med vinterferie!

      Slet