lørdag den 2. februar 2013

Plant-mummy

Det er mig.
Jeg har anskaffet mig tre planter, som jeg ville have med på skolen, men jeg glemte dem sidste søndag... God start på mor-karrieren. Men i hvertfald synes jeg bare i skulle se dem! Der er noget helt specielt over at skulle passe på sådan nogle basser  - selvom bleskiftningen, amningen, og underholdningen, begrænser sig til at vande, og plante ud engang i mellem. Jeg glæder mig meget til at se hvordan de udvikler sig! Især fordi jeg kom til at smide de originale potter og "mærkater" ud, da jeg plantede dem om, og nu ingen anelse har om hverken pleje eller sort. Så det' godt! Og så ville jeg lige sige, at jeg faktisk var i radioen i morges! Fordi min efterskole hjalp til med et loppemarked i Aalborg kongres og kulturcenter, hvor pengene gik til danmarksindsamlingen. I interviewet blev jeg bla. spurgt om jeg så selv havde doneret tøj el. lign til markedet, og det havde jeg så ikke. Mindre pinligt. Meget. Men sandheden er, at vi først fik at vide at vi kunne donere tøj i mandags, og så havde jeg ligesom ikke noget jeg ikke brugte. Så deeeet.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar