torsdag den 28. marts 2013

En regnjakke-forårsdag i Blokus

Som titlen så diskret antyder, var mig + familie i Blokhus i dag.
Det gjorde vi efter jeg, havde synes jeg selv har været ret produktiv. Jeg stod op klokken syv, fordi jeg var megasulten. Noget jeg bare hele tiden er, for tiden! SÅ var jeg ude og løbe, og spiste et par advokadomadder.
I Blokhus var der pænt, men osse vildt mange biler ved stranden. Det virker ret mærkeligt sådan at komme anstigende i sin Volvo for rigtig at være natur-agtig og gå 200 meter ned ad stranden. Men vi kom jo osse selv i bil. Det var ret skønt, og jeg kunne få første gang i lang tid mærke, at der faktisk er en sol. Nede ved strande var der vildt mange mødre i lange regnjakker, med kreative "smarte" striber og  Ilse Jacobsen røjsere, der tullede rundt med deres børn i farverige flyverdragter fra småfolk. Så var der osse en mand, med gråsprænt halvlangt hår der gik rundt og tog billeder, og lidt bagved ham var der to tyskere og en hund.
Bagefter gik vi ind til byen, hvor vi hørte på nogen skotter der spillede sækkepiber.
Jeg har fået købt mig en (sort!!) regnjakke, og et par stramme-sports-cykelshortslængde-shorts.
Og så har jeg netop sat et butter-nut græskar i ovnen, bare for at virke lidt mere som én fra River Cottage eller alle mulige andre steder, hvor de elsker græskar.









Ingen kommentarer:

Send en kommentar