tirsdag den 2. april 2013

Forårsstemning eller hvordan man nu lige har det indeni.

Forårsstemning

Jeg har det sådan ca. sådan der. Jeg har sjippet, og løbet rundt i en skov, besluttet mig for at leve sundt, og levet min første dag, som lockout-ramt efterskole-elev. Meget afslappende er det. Vi kommer ikke engang til at savne vores lærere, for de står udenfor skolen, fordi fagforeningen har sagt de skal.
Jeg har lyst til engangs-grill og pølser! Og våde sko, og spejderliv. Men det er osse helt anstændigt som det er nu - med sol og det hele.
Det er lige gået op for mig at jeg ikke har den mindste smule idéer til noget som helst jeg kunne skrive herinde. Overhovedet ikke. Jeg er helt tom. Og så har jeg glemt mit kamera derhjemme. Så i må ikke forvente for meget. (men hvis i nu lige havde en idé til noget i ikke gad gøre, eller skrive om, eller noget i gerne vil vide, som hvem der laver den bedste dåsefrugt, eller hvor mange græssorter der findes i Danmark, så skriv det lige i en kommentar - det kan være jeg gider! Det er i hvertfald ikke utænkeligt.)

4 kommentarer:

  1. næææh.. Sikke en in collage!
    - Er det sådan noget man har overskud til som lockout-ramt?:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi har overskud af overskud, hvis man kan sige det sådan! :)

      Slet
  2. Har dsv. ingen ideér! Men synes at en "hvem laver den bedste dåsefrugt"-test kunne være meget nyttigt :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Okay! Det kan være der kommer sådan én meget snart!

      Slet