fredag den 12. april 2013

Pilgrimm soon to be!

Jeg kan nok ikke undskylde på den rigtige måde, for de manglende indlæg. Det går ikke så godt. Jeg kan nærmest ikke huske, hvad det sidste jeg skrev, var. Der er bare ikke så meget at skrive om. I morgen kl. 12, middag skal jeg til Spanien og gå "pilgrimsvandring". Vi skal gå på Camino France, hvis det siger nogen noget, og vi går de sidste ca. 125km fra Sarria til Santiago de Compostela. Jeg glæder mig rigtig meget til at leve "rygsæk-livet". På skolen er der flere der skal både til New York, LA og Egypten. Selvom jeg godt kan blive misundelig på alt den shopping og city-life synes jeg bare det passer bedre til mig, lige nu (bare for at lyde som om jeg har super meget selvindsigt) at jeg tager på noget som pilgrimsrejse.
Jeg glæder mig vildt meget til at få taget en masse billeder af Spanien, (som har blade på træerne) og skrive om min rejse! See Yah!
 Og jo! jeg drømte faktisk noget sjovt. Eller ikke sååå sjovt, men lidt sjovt. Jeg drømte at jeg så sådan en nisse ligesom den fra julekalenderen 2012, som løb rundt i en skov. Først troede jeg den var træls. Men så kom jeg helt tæt på, og sad og snakkede med den, og den var egentlig meget flink. Heldigvis havde jeg kamera med, og der var vildt flot derude. Nissen stillede velvilligt op til foto, men når jeg prøvede at tage et billede af den, kunne jeg ikke fokusere, elelr så blev det vildt sløret. Og det drømte jeg så at jeg skrev et blogindlæg om. Så har jeg tænkt på jer, kære læsere eller hvem i nu er, i denne uge. Det har bare ikke været bevidst. Mega smiley.

2 kommentarer:

  1. God tur, min ven. Du kan jo tage de 10 kg kartofler fra køleskabet med.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, søde Moster! Mor har smidt dem ud:(

      Slet