torsdag den 22. december 2011

JUL!

Uinspirerende titel..
IDAG er der ikke sket det store. Der var noget juletam-tam igår, så jeg kom sådan lidt halvsent i seng. Og halvsent op. Ellers har jeg lavet juuulegaver heeele dagen. Næsten. for så kom vores søde "katte-passer-dame" Ellen, og så skulle vi op til min veninde, og julehygge mit der ganze Familie(minus far...)
Det var huggeligt. Ligenu er der en mulig ulidelig julefilm på tv'et, så jeg er klar. Ellers er ferien startet helt godt. Vi havde terminsprøver i november, og de karakterer kunne man ikke klage over(pralapraleprale) . Og SÅ SKAL JEG TIL Makedonien i påsken med spejderne, fedt, siger jeg jer!
I får lige nogle billeder af dagens udbyttte
1.øreringe til min lillesøster 2.En lysestage jeg har lavet 3.et lys (åbenlyst, ha) 4.close-up! 5.Shaky Santa Claus 6. nærebillede af julegave-tegning 7. Nisse til bedstefar 8. krydsords borg til farmor 7. detalje fra The Juletræ

Detalje fra gaven til farmor, syet i plastiklomme, er hvad jeg har gjort.


Endnu en lysestage lavet af en klat ler, engang i december. Jeg købte et par af de dyr lyseholdere til juletræet, og stak dem ind i figuren.  Denne er dog lidt vakkelvorn, så et lys i den, er nok ikke én god idé.



Mig, der prøver at slå julemanden i shaky-ness. og dårlig humor.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar