tirsdag den 20. december 2011

//Tuesday-med en masse skråstreger.

Jeg har aldrig helt forstået det der med de to skråstreger.. Så derfor er de her.
Jeg kom hjem, efter en herlig eftermiddag med min klasse, hos én af mine klasselærer, og derhjemme var en pakke fra Topshop, og et julekort. :-) Jeg tror det er første gang nogensinde at jeg har fået et julekort kun til mig, så jeg siger:" yes!!"
I Min topshop pakke lå der nogle finurligt fine ting(-;
udover det der ses på billederne, fik jeg også et par seje strømpebukser fra "Happy socks" for topshop. thumbs up!
Ellers har der i dag været noget julefrokost med spejderne, det var ikke lige noget at råbe hurra for. Nå.
I morgen er der juleafslutning på skolen, noget med noget kirke og (små) kage.
Så sker der også lige det at jeg tydeligvis skal i landsdækkende tv, om noget sport (altså basket) fordi Aalborg er blevet kåret til Danmarks sportskommune, så jeg må trækkes-over broen.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar