søndag den 19. februar 2012

Lopper og mini-foto-studie

Idag var mig + mor på loppemarked. Det lå på "Roligheden 15 Øland" og var kaldet loppebiksen, OG havde åbent hver dag 10-17. Pengene går til polske børn. Med den in mind, drog vi af sted. Og jeg kom hjem med en hel del dejlige ting, til 110kr. Det er det der er så fantastisk ved Jylland. Hvis jeg havde købt min fantastisk, seje termokande i København (hvor jeg skal hen på Tiiirsdag) eller sådan nooget, havde den sikkert været meget dyrere end de 10kr jeg gav for den...
Jeg har osse lavet dette "mini-foto-studie" som er super smart når man gerne vil have en lækker hvid baggrund til sine ting. Idéen er tyvstjålet herfra, hvor der osse er vejledning.
Jeg har kun redigeret det med termokanden, så i kan se resultatet af billederne, som rå.
Nye polske futter til 80kr. De svupper..


Fine gamle-agtige postkort fra et eller andet nødhjælp.

Monstrummet i brug. Den kan også vendes på den anden led. Altså "vandret".

Lykken, min nye termokande.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar