lørdag den 17. marts 2012

Undre-liste

Jeg undrer mig over...

  • Aalborg+ har et program der hedder "u 'å' kør'" Som vises i en halv time. Man ser udelukkende ud af forruden på en to biler der er ude at køre.
  • At den eneste samtale dem, i bilen havde, var: "jeg fryser godt nok nallerne", "Ja, men nu er vist osse snart tilbage" Og så noget med en kran.
  • At jeg har set programmet.
  • At de på Aalborg+ viste et indslag der hed "foråret 2011"...
  • At min lillesøster bliver så sur på min mor, at hun glemmer hvorfor.
  • At superbest bager kalder deres chokoladeboller for "teboller med chokoladedråber".
  • At Ida i X-factor ALTID har samme frisure. (Den er altså ikke så fantastisk..)
  • At Kim staver "Meny chips" med "Y" fordi han er sjov.
  • At Julia Roberts har den der plet under øjet.
  • At der ikke er nogen knogler i min næse. Næsten.
  • At Emilia to gange på én dag, kan gå ind i en snor. Første gang er det fordi han går imellem to piger, der hører musik på samme ipod. Hvilket resulterer i, at Emilia bliver fanget i en ledning. Emilia lægger selvfølgelig ikke mærke til noget, og hendes eneste reaktion da vi andre er færdige af grin er :"Nååå...".  Fire timer senere er hunden med, og udfører den rituelle "Sig-hej-til-den-anden-hund" dans. Emilia må derfor finde sig i, at bliver viklet godt sammen med 41-årig mand, og må danse limbo vejen ud.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar