tirsdag den 24. april 2012

10 ting jeg godt kan li'

  1. At købe blandselv slik på en mandag
  2. At drikke Pepsi Max
  3. At se bonderøven og næsten føle at det er næsten forår
  4. At binde snørebånd med fingervanter på
  5. At tænke på at eksamen og prøver faktisk stopper på et tidspunkt
  6. At vide, at der 66,6% chance for at vi ikke trækker tysk
  7. At føle at jeg næsten har styr på det hele
  8. At sortere en masse tøj ud, og vide at man nok på et tidspunkt donerer det til et eller andet godgørende formål
  9. ikke at vide hvor mange kalorier der er i en mandel (som pigen fra blod, sved og ris¨)
  10. At have overlevet en hel uge næsten uden slik, og kage-ligenede føde
  11.  At små børn spørger mig om, man godt kan sige "at dø ham" jeg skulle jo bare have sagt ja.
  12. At den her liste blev for lang
  13. At jeg forstod meningen med pebber i dag
  14. At jeg ikke spiler på partypoker.com

Ingen kommentarer:

Send en kommentar