søndag den 22. april 2012

Øko-dag

Mens i ser på billederne skal i forestille jer en stærk oste/ko/gødding-lugt.
Mig og mor drog ud til øko-dag på en gård, for at se på glade køer og spise gratis youghurt. Udover 0-7 årige børn og forældre i gummistøvler og picnickurve, er Øko-dag:
En mystisk trappe, der går under ko-malke-karusellen

Støv og rod

En sjov gangbro

Køer med venner

Kaos i ko-land

Skelende køer

masser af hø
Mere af det

Mødre der fanger børn
Gratis youghurt
Arla merchandise

pink substans
En hjemtur med vindmøller
Og fabrikker
Og grynede himler
Og undskyld at jeg ikke lige har fået skrevet noget siden i Onsdags, men for tiden kan jeg bare ikke rigtig finde på noget. Det er heller ikke sikkert jeg kan komme på noget i morgen eller den næstes uges tid. Men så kommer der nok osse noget!

3 kommentarer:

  1. Det er mærkeligt at man ikke giver folk et tip om hvilken aldersgrænse aktiviteterne retter sig efter. Jeg har også været ude for noget lignende...

    SvarSlet
  2. Hoho! Det var faktisk uden lillesøster:)

    SvarSlet
  3. -hov, det har jeg skrevet... Men du har ret!

    SvarSlet