fredag den 18. maj 2012

Amokka i genbrug

Da min moster og kusine kom på visit i dag, lå det ligesom i kortene, at vi skulle i genbrugsbutikker! Det er noget vi gør tit, når vi er zusammen. :-) Vi nåede tre, plus madpakke og kage på fem en halv time.
Her er fredag den 18. maj i billeder!

Så var det alligevel ikke federe at blive fotograferet






Jeg købte;



To tørklæder til en tier. Jeg vil sy shorts af dem...


En masse maling ( 6 stk)

Et bønnebillede hoho, den ene mand har mistet sin arm, som nu rasler rundt i billedet.. Sørgelig skæbne,

En meget hvid skjorte til 25kr

Shorts - 20 kr. Der er osse en bagside, som ikke er så  umådelig interresant. Ikke fordi forsiden er.

Seeeeeje sko, som jeg ikke engang købte. Men jeg fandt dem! Og kunne ikke passe dem, hvilket min kusine Tara, selvfølgelig kunne..

Før lang og underlig, nu kort og tvivlsom. 40 kr.

Barometer.. Jeg ved ikke om det virker, for som min moder siger; "Vejret er altid foranderligt i Danmark". Der er sådan en viser man kan stille, og det er i det hele taget ret mystsisk.

Et sejt broderet viskestykke jeg byttede mig til for et forklæde:-)

3 kommentarer:

  1. Hej, sikke nogle flotte ting! Du har forresten en mega god blog!!! :-)

    SvarSlet
  2. Du skal bare stille barometeret på det vejr, du gerne vil have....

    SvarSlet
  3. Det sagde min mor osse!! Men i er jo søstre:)

    SvarSlet