torsdag den 17. maj 2012

Undre-liste # ???

I dag undrer jeg mig over
  • At det blæser
  • At gamle mænd har mere viljestyrke end mig hvad angår løbning i blæsevejr
  • At der står "not for sale" på de prøver man kan købe til 5 kr i Bodyshop
  • Denne mand ------------------------------------------------------->
  • Han smilte overhovedet ikke - med Asterix. Det er altså underligt.
  • Hvordan man tørrer kål (og hvorfor man gør det) Bare se på remouladen
  • At jeg kun har mødt tre mennesker i mit liv, som hedder Nina
  • Tre er faktisk ret mange, men Nina lyder bare som noget mange flere skal hedde
  • At de altid har historiske kostumer på til fremlæggelser i disney-like tv-serier
  • Min mors fascination af "bubble shoot"
  • At Carsten Folke Møller ikke har brugt flere penge på en korrekturlæser
  • Hvordan man definerer pizza, når den ikke behøves at være rund, og i følge årstiderne heller ikke needer tomatsovs
  • Citronmåner
  • Rød hårfarve
  • Webcambilleder
  • Hvor pænt citroner og peberkværne klæder hinanden

2 kommentarer: