mandag den 18. juni 2012

Når regnen regner på min grillmad

 Faktisk er det mere pandemad. Jeg sidder ude i min families drivhus, overladt til min ensomhed. Alternativet havde været 15 9-årige spejdere + forældrene og så foretrækker jeg mit eget selskab. I hvertfald sidder jeg her, og føler mig lidt verdensklog, når nu det regner, og sådan. Det hedder Dansk Mundtlig i morgen, og jeg ved ikke rigtig hvordan jeg skal forberede mig. Jeg har læst pensum, og nu er jeg lidt, sådan lidt. Det er jo nok derfor jeg sidder her. Og jeg har (allerede) formået at hælde remoulade på mine regnbukser, og smøre det ud over musen. Tastaturet har osse nydt godt af noget tomatsaft, men nu har jeg tabt den sidste tomat på jorden såå det bliver der ikke mere af.




4 kommentarer:

  1. Det ser hyggeligt ud! Held og lykke i morgen! Er det den sidste?

    SvarSlet
  2. Det lyder meget herligt det hele... og også lidt besværligt.
    Jeg kender det i hvert fald godt.
    Og så kan jeg ikke finde på mere at sige.

    SvarSlet
  3. Det var osse en god smøre du kom med!

    SvarSlet