tirsdag den 19. juni 2012

Nyt kamera!

Idag var mig og min far ude og investere i et nyt kamera. Mit gamle lyserøde canon har ellers været trofast i tre år. (Tak for det!)
Det blev til et Sony cybershot, (Dsc-hx20v hvis det siger nogen noget) kompakt et eller andet. I hvert fald er det godt. Jeg prøvede lige at tage nogle billeder i dag, men det der med at gennemskue indstillingerne er lidt svært. I skal trykke "læs mere" hvis i vil se resten af billederne.

Jeg vælger at give mig selv skylden for de lettere slørede billeder og mangel på instruktions-bogs-læsning





Hej Amalie...

Akavet beskæring









Taget med en eller anden mærkelig indstilling, så det ser sjååååwt ud

6 kommentarer:

  1. Fedt! :D
    Sofie og Lars ligner VIRKELIG hinanden på det billede!
    Hvad gør du af det gamle? Jeg vil meget gerne købe det hvis det ikke er meget dyrt. (altså du tager i hvert fald pæne billeder, og det gør jeg ikke, så dit gamle kamera må være godt??)

    SvarSlet
  2. Øhm, det skal jeg lige finde ud af! Måske bruger jeg det gamle som sådan et man ligesom kan "udsætte" for noget... Men det er jo slet ikke sikkert jeg skal bruge sådan et!

    SvarSlet
    Svar
    1. Helt i orden, ellers ønsker jeg mig bare et i fødselsdagsgave! :)

      Slet
  3. Har du fået læst manualen endnu? :)
    Vi ved jo begge at det kan være ærgeligt, for ikke at sige meget irriterende at det man filmer forsvinder, når man har cyklet en omvej ud til lufthavnen, og ventet i en halv timer for at et fly skal lette... høhø. (ikke hø som i halm)
    Jeg er stadig meget bitter over det!

    SvarSlet
  4. Men det er et super godt kamera!

    SvarSlet
  5. Jeg har fundet ud af det nu! Men meget af filmen var der faktisk alligevel:-) Men jeg tror ikke klippet var det lettede rigtigt var der...

    SvarSlet