mandag den 6. august 2012

Fra på søndag...

Er jeg på efterskole i Ranum, og derfor kommer jeg nok ikke til at blogge lige så meget som jeg plejer.  Jeg regner dog med at få smidt noget herind mindst én gang om ugen, eller sådan noget...
I morgen tager jeg p cykeltur til torsdag, og så skal jeg pakke, så i ser mig nok ikke herinde før jeg er på efterskolen... Måske..Nå. Jeg syntes det er på tide med en undre-liste så her kommer den!
  • Hvem, der gider spise koteletter
  • De der Nybolig snegle
  • At man ikke rigtig kan blive træt af koldskåål. Nogensinde
  • Om kammerjunker blev opfundet før eller efter koldskål
  • Hvorfor skuespilellere aldrig har tan-lines i film, det er ret urealistisk
  • De der små cykler 12-13 -årige drenge cykler på, de er altså ret mærkelige...
  • Hvordan jeg kunne spille SÅ meget Sims som lille. Det virker lidt sørgeligt, sådan at bruge mere tid på fiktive spillefigures liv, end ens eget.
  • De mennesker der kan snakke næsten uden at bevæge munden
  • De mennesker, der kan snakke med meget store mundbevægelser uden at bevæge resten af ansigtet
  •  At rødløg bare har fået en helt ny og højere status i mit liv´
  • At der aldrig kom et "portugal - 2" indlæg. Men det ville næsten osse virke for gennemført, efter min standard

4 kommentarer:

  1. Kan du ikke lide kotelletter? :O Heller ikke fadkotelletter???

    SvarSlet
  2. Jeg synes bare de er lidt kedelige som "nøgne"... Så er det bare gråbrunt kød...

    SvarSlet
  3. Hav en god cykeltur! Jeg håber, I kom godt afsted alle tre. Mange hilsner, fra gamle moster.

    SvarSlet