mandag den 20. august 2012

Ude i naturen....

Så var der blogning igen! I går fik vi alle sammen net, her på skolen, så det er rigtig dejligt. Jeg har nu været her i en uge, og det går helt okay. Der er nogen der er faldet rigtig hurtigt ind i efterskolerytmen, og nærmest allerede er venner med alle (og der er 285...) og så er der mig, som det går lidt langsommere med. Vi har altid gang i noget, og der er bare motion hele tiden, så det resulterer i kronisk ømme ben. Heldigvis har jeg forsynet mig med en masse Familiejournalen fra den lokale genbrug, som gør alting godt igen.  På torsdag skal jeg hjem, og det glæder jeg mig til.Jeg har ikke taget så mange billeder her ude, men jeg tænker, at det er på tide, at i ser, nogle af de billeder jeg tog fra vores cykeltur.
Totalt klar til afgang


Første gang vi kørte forkert, og endelig kom til Komdrup.. Hahahaaaha


Ude ved et sted, med en sø, et hus, og fugle

Første overnatning var på Øster Hurup Camping

Menune stod på burger, her; in action

En sti

Frokost, eller hvad det nu ligner i Hadsund, som skal siges ikke at have noget som helst. Ikke engang åbne pizzabarer.


Pladsmangel

Mere af samme sti

Stop ved traktor, og mange køer


Vi rejste skiltet op, men der var altså  ikke åbent. Fandt vi ud af. Det er der nok osse nogle andre der har fundet ud af nu..

Kakao er very important. Safaricampings græs, ses osse på billedet. Safaricaping er et deeeejligt sted. Og billigt! Men det skal siges, at der ikke er nogle supermarkeder/ dagligbrugser i Rebild

Rold Skov. Skal siges; Tag ikke vandreruterne på cykel

Ravnkilde! Efter en times strabadser, og en ødelagt cykeltaske


Vi tog ned og så Thingbæk kalkminer, fandt tyren, og savnede Aalborg så meget, at vi skyndte os hjem.

6 kommentarer:

  1. Godt I kom afsted på jeres cykeltur! Og de må godt nok have travlt alle dem som allerede har fået 285 venner - så lyder det altså mere fristende med en god historie fra Familie Journalen! :)

    SvarSlet
  2. Godt det går godt eller hvad man siger. Jeg er lidt misundelig på al den "tvangsmotion" - basket starter først i næste uge... Det er vildt hvor hurtigt nogle mennesker kan få venner. Jeg har nogenlunde samme oplevelse i min klasse, selvom at det faktisk går bedre end jeg havde frygtet! Vi ses måske når I kommer hjem?

    SvarSlet
  3. 285 venner er også alt for mange :-). Det lyder, som om, du hygger dig! Anna Mette

    SvarSlet
  4. Tara: Familiejouranlen er nogle gange en del mere fristende, Og jeg håber at se dig og Anna Mette på lørdag/ søndag til Sofies fødselsdag! jeg kan jo ikke huske hvornår det er...Ja! Emilia, mig og Amanda har faktisk booket dig, en af weekenddagene!:) Men jeg ringer liige så snart vi har fået mobillos!

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi kommer i hvert fald lørdag! :) Glæder mig til at se dig!

      Slet
    2. Nej, jeg er forkert på den - vi kommer søndag! :)

      Slet