onsdag den 29. august 2012

Oreeeeo

Det her indlæg har efterhånden været planlagt i noget tid, men er ligesom ikke kommet længere...
Idag har jeg kørt på mountainbike, i en eller anden skov, et sted. Det var meget sjovt, men nu er jeg bare sulten og træt.
Det er blevet mere hverdagsagtigt på skolen, og jeg er sådan liiidt bedre med, end jeg var før. Men de personer man troede man skulle være meget sammen med, i starten viser sig nok ikke at være dem, og i det hele taget er alt sådan lidt rundt på gulvet for mig ligenu.
Men heldigvis ved jeg jo, at jeg ikke er den eneste der er sådan lidt fra snøvsen... (noget man burde sige noget mere... eller ikke...) Så tror jeg måske osse bare jeg skulle tage den positive hat på, for hvis jeg nu går rundt og siger, at det jeg laver er fedt, bliver det osse liiidt federe..




5 kommentarer:

  1. Det lyder godt. Victor blev lidt fornærmet over at du ikke skrev mere om oreos i indlæget:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, jeg skriver snart mere detaljeret om oreos, så!

      Slet
  2. Det var da godt - og hvem sendte dig oreos? Er det Ingers håndskrift?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, hun gjorde.. Men det er nnoget tid siden:)

      Slet
  3. Nååååh, jeg har slet ikke sendt noget til dig i denne uge, men glæd dig tIl at blive forkælet i weekenden. Mor

    SvarSlet