søndag den 2. september 2012

Undre-liste # franske film, mere mad og det sædvanlige

Jeg undrer mig over...
  • Fransk humor
  • Rulletekster der er bedre end selve filmen
  • Bubble-tea
  • Jelly i Bubble-tea, som altså bare er fyld på den dårlige måde
  • Muggen marmelade
  • Hvor intetsigende programmer på Animal Planet er.
  • At man å Animal Planet ikke ved hvad der er programmerne, og hvad der er reklamer for programmer. Alt for meget miks.
  • Hans Pilgaard /Ulf Pilgaard. Kan simpelthen ikke kende forskel.
  • I det hele taget kendisser med ens efternavne
  • Folk der sveder på issen
  • At jeg ikke opdagede at vi manglede et af vores æbletræer i haven, for igår.
  • Om vores hus kan gå ind under "standardrengøring" ved ansættelse af rengøringskone
  • Himler, der er hvide
  • "Luxor quest" dem der har en Samsung GT-E1050 forstår mig.
  • At jeg er nået til det stadie hvor alle forsvundne hårnåle dukker op igen, mærkelige steder
  • Den trang jeg har til at bruge en hårnnål, når jeg ser én.
  • Folk der bager frugtkage ofte nok til, at de vil vide hvordan de forhindrer at frugten falder til bunda i dejen.
  • Drømme
  • At føle sig udhvilet kl. halv ni
  • Min mor undrer sig over
  • sokke-singler
  • At der kan komme skidt mellem ens tæer, selvom man både har strømper og sko på.

2 kommentarer:

  1. Skidt mellem tæerne: det kommer indefra - alle ens sure tanker....

    SvarSlet
  2. Nåååååå, det der derfra!

    SvarSlet