onsdag den 17. oktober 2012

Solopgang og Trangiagrød

Jeg stod tidligt op i morges, og cyklede til Lindholm høje, hvor jeg lavede havregrød på mit Trangiakøkken. Det blev faktisk en rigtig god havregrød. Paranødder skulle der til.....

Jeg spiste mere havregrød mens jeg håbede at se solen stå op. Men desværre var der allerede helt lyst - nærmest, for....

Så begyndte det at blive sådan lidt orange i mellem husene...

Og den lille mængde oranger der var før, var nu stor!


Alt imens drak jeg makedonsk hvid the med appelsinsmag
Så begyndte himlen at få samme farve som Fun med Hindbær-orange smag.

Jeg pakkede sammen, og gik mod lyset.... (hæhæ)

Som ligesom var oppe på den anden side af bakken... (selvfølgelig)

Og Bang! Så var der sun.

Det var meeeeget flot!

Stenene så næsten lykkelige ud


Og det var osse flot heeele vejen hjem


Som det er rart, sådan noget.

- Snart vil jeg liiige få blogget en gang til, her om efterårsferien, og alt det mad jeg har lavet! Altså. Her i eftermiddags ville jeg havde udgivet dette indlæg, men blogger ville ikke samarbejde. Det passede dog fint nok med den engelskfremlæggelse jeg skulle (og skal...) lave... Kaaaarma. Ha' det godt!

6 kommentarer:

  1. Kære Amalie - ved du egentlig, hvor fantastisk dejlig, du er?

    SvarSlet
  2. Åh, det er sådan en ting jeg drømmer om at gøre men aldrig gør!

    SvarSlet
    Svar
    1. Så har jeg bare gjort det for dig nu! Men det er jo ikke helt det samme... Synes nu osse du gør rigtig mange ting jeg aldrig gør! :)

      Slet