lørdag den 24. november 2012

Skulle vi ikke bare sige at det var jul?

Mit julehumør er steget mig til hovedet, og så sent som i formiddags troede jeg at det var første december i morgen. Men nej. På efterskolen er der en oppyntningskonkurrence, som jeg regner med, vores værelse skal opnå noget i. Så jeg har bare flettet julestjerner. I dag tog vi ud i Hammer Bakker for at finde mos, og sager til dekorationer. Jeg holder familiefødselsdag i morgen, og tænker at vi kunne "jule" (se, det går helt galt..) sammen. Så der har jeg været. Så lige noget helt andet. Jeg vil gerne undskylde for, at jeg ikke får blogget så meget. Jeg har efterhånden set i øjnene at det kun er i weekenden der er tid til sådan noget. Og så håber jeg altså ikke i synes, det er alt for meget det samme herinde, med nogle billeder og noget tekst. Jeg har (igen...) bare ikke rigtig tid, til at komme med noget lidt mere tidskrævende. Men måske noget julepynt kommer herind snarest? hee...















Ingen kommentarer:

Send en kommentar