mandag den 19. november 2012

Undreliste # igen

Jeg undrer mig over....

  • At noget chokolade er sådan her: Mørk; rød Mælke; blå.  Det er da lidt mærkeligt.
  • Taler, som jeg ikke kan lave
  • At jeg egentlig bare skal skrive om noget jeg undrer mig over, men det er som om ingenting er godt nok.
  • Kartofler, der smager bedre end kartofler
  • At man altid har én til lyserød neglelak
  • At der ikke nogen der har opfundet en dragt af dyner.
  • At der er blomster på 2 ud af 3 sengesæt. 
  • Som at sove på en blomster eng... hæhæ...
  • At alle inspirationskilder er udtørrede!!! Æv.
  • Hvorfor man skal skrive et fucking essay om danskhed (Trine)
  • Hvorfor skal man lære matematik, når man ikke skal bruge halvdelen af det (Pernille)
  • Vi er bare sure nå.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar