mandag den 17. december 2012

All i want for Christmas

... er alle de her sager!
1. Flæskesteg, for selvom det ikke altid smager SÅ godt, smager det alligevel godt
2. Brunede kartofler, fordi DET altid er godt
3. And. Fordi det skal man
4. Æbler med gelé. Det siger mor man skal
5. Brun sovs - livseliksiren over dem alle i juletiden!
6. Risalamande. Jeg ønsker mig mandlen i år.
7. En hvid jul, altså. Det her tøvejr er bare ikke så sjovt.
8. Glade mennesker. ( 1 hit på google, var billedet. Hvorfor.)
9. En rød tud, så jeg kan se dum ud hele julen
10. En lighter, som bare virker! Altså.
11. Nogle flere kommentarer på bloggen! Det kunne altså være lækkert. Plat smiley :)
12. Mod! Jeg vil gerne være sådan én der bare gør ting. Bare lidt mere.
13. Sådan rigtig landjul, ligesom i disney.
14. Rådyr/dådyr/kronhjorte/hjorte over det hele!
15. En masse oplevelser, med turkis vand, for det er godt!
16. Et eventyr, måske uden alt det vilde. Sådan et hyggeligt ét, hvor man alligevel ender med at redde det hele.
17.At gøre en forskel. Gerne en dejlig én. For mor, for far, for Bente, det betyder ikke det store.
18. Glade søde venner - og nogle flere spejderoplevelser! Dem er der ikke helt nok af for tiden.
19. Cykelture, masser af dem. Og en cykelferie med Emilia og Amanda igen? Jo tak! Hvis cykelturen indebærer træer ligesom dem på billedet, ville det jo osse bare være sjovt. jeg tror altså ikke på at de findes.
20. Zendium hele året, det er bare bedst!
21. Countrysange som jeg er med i. Sådan komme løbende over en mark, vade gennem en sø, og kigge mod himlen, og græde og sådan.
22. Et godt, nyt sommerhit man ikke bliver træt af. Evt min countrysang.
23. At de fik bananer her på skolen igen!
God jul til jer alle!

9 kommentarer:

  1. Vi har altså besluttet os for at vi ikke skal hav æbler med gele - for vi vil ikke spise dem! Vil du meget gerne det? Eller er det kun Inger? For så vil vi måske genoverveje det! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hahhahhahahh, jeg har slet ikke noget behov for dem:) Det er vist kun mor. Må lige strege det af listen!

      Slet
    2. I kan bare lave et til mig :)

      Slet
    3. Hvem er den mystiske person, der vil spise vores æbler, hvad??? Hvad???

      Slet
    4. Jeg tror mest det er min mor... :-)

      Slet
  2. Jeg tror, du vil være helt fantastisk i en countrysang. Med hjorte.

    SvarSlet