søndag den 16. december 2012

Tarvelige Klejner blev 1 år!

Så, er det præcis et år siden denne blog blev lavet. For præcis et år siden sad jeg og overvejede for og imod omkring oprettelsen af en blog. Jeg ville jo ikke have en blog bare for at have den, men den blev altså til! Og det har været et dejligt år. Godt nok har jeg ikke særlig mange læsere i forhold til standarden af en et-årig blog, men det er osse ok. Enten kommer de, eller så gør det ikke.
Jeg synes stadig det er ligeså hyggeligt at blogge som jeg plejer, men indlæggene har godt nok ændret sig meget, fra at være om alting til nærmest kun  at være billeder. Det kan godt være lidt ærgeligt, synes jeg selv. Men med efterskole er der desværre ikke så meget tid til at lave sjovere indlæg som "pålægs-pakketesten" osv. Men de kommer nok igen! Til gengæld (synes jeg selv..) er det nogle væsentligt bedre billeder der kommer ind. Vis ikke det havde været for denne blog, havde jeg nok slet ikke fotograferet så meget som jeg gør nu. Og det er jo skønt!
Dagen i dag blev fejret med en kold gåtur, og hjemmelavede klejner (både norske klejner, og nogle som indeholdt præcis det samme, men ikke var norske klejner) Så det var bare lækkert!


Følte pænt meget det var klimaks for bloggens historie, da jeg tog en bid af første klejne





Koooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooldt
Og så er da endda plusgrader. Det skal jo bare ikke regne i december...

Hehehhehhehe, fornem den platte humor heheheheheheh



2 kommentarer: