søndag den 17. marts 2013

Når ensvinklede trekanter ikke er ligedannede


Jeg sidder lige her midt i det hele og er kæmpe sur. Jeg kunne godt smadre et par vaser, eller kaste et eller andet ud af vinduet. Sagen er den, at jeg hader Pythagoras, matematikbanken eller min matematiklærer - det kommer an på hvem det er, der påstår en den ene retvinklede trekant er ligedannet med den anden trekant, der ikke er retvinklet.  Kæmpe mega øv. Der er ikke engang noget matematikkompendium, eller kladdepapir jeg kan rive i stykker fordi det hele ligger på computeren, og det er alligevel ikke det værd, at smadre den. Nå. Stik modsat mit humør, har jeg smækket et par beroligende (jajajjajajaj) billeder op ad en sol, der siger godmorgen.


de

2 kommentarer:

  1. Så sidder Amanda her og tænker... Hvaffor noget matematik?? Nå men.. Heldigvis har vi først matematik på Onsdag! Ellers meget fantastiske billeder! Fluetegn i Pænt, Lækkert og Kender det :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du er flink! Og vi skal ikke have mat på onsdag, vi skal i biooooooo (graf... ) :)

      Slet