onsdag den 13. marts 2013

Undre-liste #hvorfor?

Jeg undrer mig over....

  • Hvorfor minderne om ferskner på dåse smager bedre end i virkeligheden?
  • Hvorfor ens forestilling om forår altid er bedre end realititen? (Sådan er det faktisk med alle årstider...)
  • Hvorfor man ikke går mere rundt i løbesko og fleecetrøjer når det er SÅ rart at gå rundt i.
  • At man kan savne havregrød så meget på nogle punkter
  • Om havregrød kun er lavet fordi det skal være hurtigt at få ned - hvis det er rigtig slimet ryger det bare lige ned. Men det er da osse praktisk. Det er vist osse det eneste man kan kalde havregrød. Praktisk.
  • Mit løbetøj bestående af turkis løbesko, turkis vanter, pandebånd, regnjakke, skiundertrøje og Ipod. Og det er bare ikke noget jeg har tænkt over. Men turkis er megameget osse en sporty farve.Ligesom det der klamme energidrik.
  • At det der x-tra mærke for alle deres produkter til at ligne rengøringsartikler
  • Om babyhår nogensinde gror ud?
  • tanken om, at der er nogen her på jorden der går rundt i bikini lige nu
  • tanken om, at der er nogen her på jorden der netop har mistet en tå pga forfrysninger
  • Ord som finurligt. De kan bare være irreterende. Men sådan er det jo med så meget. Fluer er osse irreterende. Bare ordet fluer.
  • Hvis flødeskum hed fludeskum ville det bare være ulækkert. Alt for mange fluer i det. Og skumbad.
  • kumabad
  • Hvem der opfinder små tekopper. Der er ikke nogen der gider en lille top te. Man kan alligevel ikke fylde koppen helt op, for så spilder man, og så får man bare en halv kop lille te. Store skal de være, de krus!

5 kommentarer:

  1. Lyder meget rigtigt. Men synes stadig at ferskener i lage smager godt! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gør de ISS! Ingen tvivl om det!

      Slet
  2. Måske bliver teen hurtigere kold i små kopper... Ligesom når man ikke gider at vente på at den har kølet nok af til at man kan drikke den, og derfor spiser den med teske.

    SvarSlet
  3. Det kunn jo være det, der var fidusen!

    SvarSlet
  4. Åh dine undrelister er bare bedst! Jeg undrer mig over hvordan I kan have det koldt hjemme når her bare er så skide varmt! Jeg tror aldrig jeg kommer til at fryse igen i mit liv ;-) Det med små tekopper har jeg også altid undret mig over, det er bare tosset!
    Hvis du får slået ordrebekræftelsen fra kan jeg også love dig for at du kommer til at undre dig over de spam-kommentarer du får! :D

    SvarSlet