mandag den 27. maj 2013

Undreliste # fordiverdenersåunderlig!

Jeg undrer mig sygt meget.

  • Hæklede kager, æg, mad i det hele taget, hæklet værktøj 
  • Han-strudser, fordi, det giver jo bare overhovedet ikke mening. En strudse-mand. Øh.
  • Hvor mange madvarer der dybest set smager af Maoam. Nævner i flæng; Lemoncurd,  og appelsinthe!
  • Om sult er relativt? Altså bare den lille sult. 
  • Hvem der fandt på at lave søde lille, ikke alt for oversygt smukke pixeline om fra det her: til det her: 
  • Hvor mange ting der ville se sygt klamme ud, hvis man ikke vidste hvad det var. Cherrytomater uden stilk og peanutbutter. Karrysuppe med grønsager. Tyggegummi!
  • Hvad lim er lavet af? Her findes svaret! KLIK
  • Hvor smart  det kunne være hvis man kunne skrue irreterende kropsdele af. Fx mandlerne, trætte ben og ømme snot-næser. (Og nej, alle jer jeg har belært om min teori, det er ikke klamt, men smart)
  • Teskeer der ikke kan være en teskefuld på. 
  • Hvad en teskefuld ér, er der top på`?
Om avokadoer er grimme eller egentlig okay flotte. Vedlagt; billede af avokado så i osse kan danne jer en mening, og skrive en lille kommentar.

Og det store spørgsmål: Bliver jeg nogensinde ligeså smuk og model-agtig som hende her, hvis jeg køber en nakkepude?

2 kommentarer:

  1. Lige en omgang ros til dig, jeg er vild med din blog. Jeg er tosset med de undrende spørgsmål. Forsæt den fede stil, jeg vil i hvert fald forblive fastlæser.
    Mvh. Emilie

    den-utraditionelle-synsvinkel.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, søde Emilie! Det er jo alt for skønt med sådan nogle kommentarer! Jeg vil helt sikkert osse kigge din blog!

      Slet