mandag den 3. juni 2013

Hvad-har-du-egentlig-puttet-i-tærte

I weekenden bagte jeg nok den særeste kage, og jeg synes lidt jeg ville dele det med jer, for den smagte faktisk helt godt. Jaa.
I dag skal jeg aflevere synopse, til Århus, og tilbage igen. Min mobil har været væk hele morgenen men nu kom der lige én, der havde fundet den, og jeg står nu tilbage i en meget forvirret tilstand - men med en mobil hvilket hjælper gevaldigt på det hele.
Når, men kage.

Bund:
  • 1 skive rugbrød
  • 2 skiver knækbrød
  • Sesamfrø
  • Kokosmel
  • 1 spsk olie
  • lidt vand
Fyld:
  • 1 avocado
  • 1 banan
  • 1,5 tsk honning
  • 2 spsk kakao
  • 2 spsk blandings-kakako (altså med sukker i)
  • 1 figenstang
Drys:
  • Alm. finax müsli
  • Koldskål on the side
Brøddet smuldres og blandes med resten af bundingredienserne. Kommes i en tærteform, ved at "presse" ud.......
Avocadoen og bananen blendes med resten af ingredienserne, og smages til med honning og kakao.
Fyldet hældes i tærteformen, og der drysses müsli ovenpå. Tærten bages ved ca. 170 grader til man synes den har fået nok. 



2 kommentarer:

  1. Hmm.. den lyder meget mærkelig! Har du selv funde på den?

    SvarSlet
    Svar
    1. Øh jah - men altså med inspiration fra virkeligheden!

      Slet