lørdag den 8. juni 2013

Nye steder

Selvom jeg snart har boet i Ranum i et år, kan man stadig finde nye steder - og det gjorde vi i dag. Emilia kom nemlig på besøg og så var der bare show-around.
Amanda viste os sådan en sø - vandhuls ting som jeg ikke lige synes jeg havde set før og jeg blev helt sådan - ææhh. Det kunne ligeså godt have været et vandhul i Esbjerg eller en eller anden by i USA men så havde vi lige fundet den, og det var bare hyggeligt!
Vi befinder os i de sidste tre uger af efterskoleåret og det er sygt sært. På en måde er jeg helt klart til at prøve noget nyt nu, men jeg tror bare ikke lige det er gået op for mig at det nye, ikke kommer til at foregå på Kærvej 6. Og selvom der kun er de her tre (alt for) små uger tilbage, fortsætter jeg bare helt som normalt, men hvad skulle jeg ellers gøre? Det er ikke sådan at jeg egentlig har lyst til, eller gider begynde at snakke med alle dem jeg ikke har nået i år, og det er på en måde osse rart at vide at der er så mange søde mennesker heroppe at man ikke har kunnet nå alle. Man må jo osse stoppe mens legen er god.
















4 kommentarer:

  1. Sikke nogle fine billeder!

    SvarSlet
  2. Super flotte og stemningsfulde billeder! ;-)
    Din blog er forresten virkelig skøn! Kig endelig forbi min! :-)
    //Simone
    www.ttomgang.blogspot.dk

    SvarSlet