tirsdag den 18. juni 2013

Northside og tanker om det andet

Var jeg på, dog kun en søndags, men føj det var dejligt alligvel! Og da Fun. kom på var jeg lige ved at dø. Det var i det hele taget en dejlig dag, med god musik. Det var bare lidt som om jeg ikke forstod når det var de berømte bands der gik på, fordi altså, Arctic Monkeys, hvem er det? Eller ikke helt - men jeg var i hvertfald ikke ligeså inkarneret fan som nogle andre.
I dag mangler jeg kun én eksamen og det kan man jo ikke sige noget dårligt om. Jeg har for sygt lyst til hjemmelavet koldskål og agurker, jeg kan ikke helt overskue sommerferien og har nogengange mest lyst til at gemme mig i en skov med min trangia basse, en masse dåsemad og måske en meget stor sø, med nogle bjørne på den anden side man kun behøves kigge på. Der kunne osse godt være en gammel svævebane/ skilifts-ting, der selvom den var gammel og ikke særlig besøgt, stadig kørte fordi det var hyggeligt og manden der styrede den ikke havde andet at tage sig til. Ham ville jeg gerne dele min dåseleverpostej med.   I stedet er vejret forbandet godt og siger:" Kom da liige ud og lig på græsplænen selvom du skal lave et eller andet vigtigt". Generelt føler jeg mig lidt forjagt ( er det et ord) med efterskolen der slutter (gisp) alt for snart og alt det man gerne ville nå, og gud fader bevares der er så meget.
Jeg kunne jo slutte med at sige at Band og Horses er rigtig gode hvis man ikke lgie har hørt dem - de var osse på Northside.


Og så lige en rapsmark fordi, ja, grønt er godt. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar