fredag den 30. august 2013

Uj i æ' skov





Her er lige nogle piiiiics fra Rold Skov. I weekenden skal jeg på Vibstock festival (som er gratis!) og ellers går jeg bare og er høj over alt den tærte jeg bagte i dag, og at min matematikaflevering bare var til på torsdag. Puuuha.
Samtidig kan jeg jo gøre lidt reklame for noget Amnesty som Emilia står for (blandt andet) på Aalborg Katedral. Man kan i hvert fald sende en sms med teksten "love" og så sin fødselsdato ddmmåå  og dermed give sin underskrift i mod homofobi i Rusland. Det koster kun alm. sms takst! Samtidig tilmelder man sig en sms-tjeneste hvor Amnesty sender én et par beskeder om måneden og beder om en underskrift mod et eller andet vigtigt. De skriver så osse hvordan underskriftindsamlingen gik, og om det nyttede noget. Og det gør det faktisk! Nå. Måske har i hørt det før, men det skader jo ikke at høre det igen. http://www.amnesty.dk/lifeline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar