tirsdag den 15. maj 2012

Sidste skoledags kjolen, og noget snak.

Først snakken.
Lige nu er der som mange jo ved, eksamen. Det betyder at jeg hele tiden tror jeg har drøntravlt. Det er bare ikke sandheden. Faktum er at jeg ikke skal noget som helst. I skolen sidder vi bare, for vores skæbne er ligesom bestemt. Og lærerne virker osse sådan lidt, øøøh...Og når jeg så går hjem uden aftaler - for jeg er jo helt sikker på at jeg skulle et eller andet - kan jeg jo så sidde der og stirre ud i luften. Pointen med den smøre er dels at komme ud med nogle frustationer, og begrunde hvorfor indlæggene ikke altid er så forfærdelig kreative, så at de mest bare bliver nogle billeder. Det er lidt som om jeg ikke synes jeg kan tillade migg at afsætte tid til sådan noget krea-noget når jeg nu skal til eksamen.
Så til kjolen; Jeg havde ikke lige nogen smart minimalistisk, renseribøjle, så jeg tænker at en kvickly børnetøjsbøjle kan gøre det ud for.
Edit; Undskyld den akavede redigering af hvid, men der var et spejl før der reflekterede mit rod ret detaljeret.
Den er lavet af sådan noget strækstof så Amalie i alle former kan være i den - smart!. Og så slap jeg kun med 180 kr for den, så det er jo så lækkert! Den er fra Weekday men jeg tog den sidste!!

2 kommentarer:

  1. Ej hvor er den fed! Stakkels ikke-stressede Amalie! Heldigvis får du en masse at lave på fredag ;)

    SvarSlet
  2. Det gør jeg i den grad! Jeg glæder mig!

    SvarSlet